Traderavinst

När jag var hos Maxan för någon vecka sen fick hon mig att gå med i Tradera. Det finns ju så mycket roliga grejer. Så la jag ett bud på en fin plåtburk igår kväll och vann (: Så nu har jag en fin blommig burk att lägga saker i, för hela 16 kronor! Men jag får hålla mig lite, annars kan det bli dyrt och trångt i lägenheten...



Idag var första skoldagen efter tre veckors lov. Rivstart med 8-17 och kör direkt efter. Men imorgon går jag bara 11-12, egentligen inte obligatoriskt men jag har en del frågor jag måste få svar på. Efter det ska jag klippa luggen, den är så himla lång nu så det ska bli skönt att se något igen. Dags att sova, måste trots sovmorgon gå upp i tid för att plugga. God natt!

Kommentarer
Postat av: Loppan

På Gina! De var snygga! Funderar själv på att ta mig en titt när pengarna kommer in på måndag.

2010-04-24 @ 10:04:06
Postat av: Madde

bloggen har haft paus i veckan, dels för jag mått dåligt och plus att min familj har varit här nere i helgen. plus att det är ju en bakblogg, jag kan tyvär inte baka varje dag!! Har jag inte råd med och jag e fet så det räcker!! Måste få mer beställningingar för att kunna baka oftare!

2010-04-25 @ 14:16:56
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: carro

ja herregud, riktigt kul å titta på dom :D måste jag göra om snart tror jag bestämt

2010-04-27 @ 10:23:46
URL: http://vittorn.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin burk!! Riktigt nostalgisk!:-) gillar verkligen blommorna på den!:-)

2010-05-11 @ 10:37:04
URL: http://hrligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0