Gooooooood morning à la Ty från Extreme Home Makeover

It's a beautiful day och jag måste sitta inne och plugga. Lovely! Har precis gjort i ordning ett litet schema över mitt plugg idag. Det avslutas med en löprunda och Melodifestivalen :) Men först är det frukost på gång.

Igår satt jag och Emma kvar i skolan till 16 och räknade matte efter vår lektion. Märks på båda oss att det snart är tenta för vi är lättirriterade, som tur är skrattar vi åt det två sekunder efter...

Efter hela fredagens plugg och veckans stress och irritationer kände jag att jag behövde tänka på något annat en stund så jag strosade inåt stan bara för att göra något annat. Ringde Loppan och frågade om hon möjligtvis var i stan så kunde vi ses. Det var hon inte med hon skulle träffa Madde och Sara halv sex så jag kunde hänga på då. Så jag strosade lite, satte mig på Espresso House och pluggade lite och mötte dem sen utanför H&M. Efter en stund gick vi hem till Sara och Jakob där vi mest snackade och hade trevligt. Hann också med att käka pizza och slinga Loppans hår.

Saras höggravida katt började var också på gång att föda när vi gick. Undrar hur många ungar det blev?


Ägget är färdigkokt! Frukostdags, hej.

Kommentarer
Postat av: Madde

när jag var där hade hon fått 5 och en till påväg=)

2010-02-28 @ 21:50:27
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0