mmm, frukt!

Det var såklart sommarjobb det gällde, vaktmästartjänsten. Har också skickat en förfrågan till Sweco nu, till en kontakt jag har. Hoppas det ger någonting.

Träningen gick bra, men gud så jobbigt det var. Måste spinna oftare så jag får upp flåset lite. Ska försöka mig på en gång i veckan. Det var extra jobbigt att cykla hem också i uppförsbackar och motvind när dessutom växlarna fryst på högsta växeln. Inte så smart att ställa ifrån sig cykeln över natten på högsta växel när man vet att det fryser, men det är inte alltid man tänker så långt. På vägen hem handlade jag som sagt. Härligt att ha en full fruktskål igen!



Nu ska jag försöka räkna lite matte innan jag ska duscha och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0