mycket rådjur och nakna människor...

I torsdags var det dags för matlagning på Villan och jag skulle hålla i det hela. Nervöst i början men det gick riktigt bra och det kom ovanligt mycket folk. Hur kul som helst! Sen tänkte jag och Emma gå upp en stund och kolla lite på folk och kanske dansa lite men det var sjukt mycket folk och jättetrångt, så trångt så man bara klarar av det när man är full, vilket alla var utom vi... Så vi åkte hem istället och sov.

På fredagen tog vi ledigt och sovmorgon, eftersom det enda vi hade var CAD-övning och den lämnade vi in på torsdagen. Gjorde oss i ordning och jag packade mina grejer sen drog vi iväg norrut, till Vänersborg närmare bestämt för att hälsa på Ebba :D Vi hyrde film på kvällen - Anti Christ. Har ni sett den? Riiktigt skum film. Därav överskriften, eftersom filmen innehöll ganska mycket sånt. När filmen var slut hamnade vi mitt i "Sverige pussas och kramas" där det också var samma sak.

Lördagförmiddagen sov vi bort, så skönt att få sova ut! Åt frukost först klockan 12 och sen åkte vi till Trollhättan och ett stort köpcenter och kikade, fikade och shoppade. Jag, som som vanligt inte skulle köpa något, kom hem med ljuslyktor, en tröja och en väska. Köpte också med oss semlor på vägen hem, det är ingen idé att försöka att inte äta semla innan fettisdagen, och det var så gott! Lite senare åt vi jättegod middag av pasta, ricottaost, broccoli, svamp och parmaskinka som efterföljdes av Grabben i graven bredvid, ännu mer nakna människor, och sen Number 23 som också den gick på tv. Den var också lite scary och gjorde att man var tvungen att tänka lite. Den gjorde också att jag fick för mig att någon var i rummet på natten, blev lite rädd där...

Igår, söndag, åkte vi hem igen. Tråkigt att tiden går så fort när man har roligt. Hoppas vi ses snart igen!

Idag hade jag bara lektion mellan 8 och 12 men var ändå kvar i skolan till halv 6 och skrev på arbetet som ska lämnas in på torsdag. Det är ju skönt om man kan lämna in det i tid så vi ska försöka bli klara redan imorgon. Blir nog en lång dag då också. Ikväll började också kören, och vi sjöng vårsånger. Hoppas våren kommer snart, men först snöstorm imorgon tydligen. Blir nog till att ta bussen till skolan.

Nej nu är det sovdags. God natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha nä e en 7a som rammlat bort. 175 grader=)

2010-02-11 @ 22:35:43
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: jafar

vad har hänt med bloggen? hohooo... näe, jag förstår om du har mkt i skolan och så, men jag hoppas ändå alltid att du ska ha skrivit något nytt när jag går in och kollar (nästan varje dag). :) vi ses senare!

2010-02-20 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0