semla (:

Okej det där med att uppdatera ofta var väl att ta i, men oftare i alla fall... Är ju inte hemma så mycket så jag har inte alltid datorn igång. Skit samma, jag hade lovat en bild på en färdig semla!


Vi blev tyvärr inte riktigt färdiga med arbetet men imorgon ska vi se till att bli klara. Det är egentligen för lång också så vi ska helst banta ner det på något bra sätt. Tror vi har varit lite överambitiösa med rapporten, men hoppas vi får betalt för det också! Blev i vanlig ordning kvar i skolan mycket längre än jag hade tänkt, halv 6 hann klockan bli innan vi tog oss därifrån.

Nu är det dags att göra mig i ordning och kolla lite OS innan Törnrosasömnen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0