semmelbak och vårblommor

Ja, i tisdags var det semmeldagen/fettisdagen/tjockisdagen (som jag kallar den) men jag har haft alldeles för lite tid för att baka tidigare. Men idag var det dags!


Något välgräddade men väldigt goda. Hade tänkt ta en bild på en semla också men jag hann äta upp den innan... Kanske kommer ihåg att ta en bild imorgon.

I fredags var jag och Emma på Väla och jag kunde bara inte hålla mig från att köpa härliga vårblommor, tulpaner närmare bestämt. Kan det blir mer vårigt?


Kommentarer
Postat av: Madde

Så härligt med blommor, och underbar våg du har på bilden=)



Jo kankse blir lättare med springandet, vem vet!! Jag hatar det iaf haha!!!

Jo det kan vi säkert:) Jag ska fixa en vår krans till ytter dörren! :)

2010-02-21 @ 20:39:10
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0