vilket liv?

Vaddå liv utanför skolan?! Såhär har mitt schema sett ut senaste tiden och kommande veckan:

4/2 inlämning av arkitekturrapport
10/2 inlämning Power Point
10/2 opponering av ark.rapport
16/2 inlämning av stilanalys
18/2 bussresa till NSR, väldigt givande, not!
19/2 redovisning av ark.rapport
24/2 inlämning av miljörapport
25/2 miljödiskussion
2/3 bussresa med akritekturhistorian inklusive redovisning
4/3 redovisning av miljörapport
5/3 kort resumé av arkitekturhistoriaredovisningen, inlämning
6/3 miljötenta
12/3 mattetenta

... där emellan ska man gå på föreläsningar, räkna en massa matte, läsa in sig till miljötentan, läsa in sig på någon annans miljörapport så vi kan opponera på den... Jag blir tokig på hur mycket det är att göra nu! Dessutom kom de idag med informationen att vi ska opponera nästa vecka. Idag! Varför inte gå ut med den informationen från början?! Och varför ha både rapportskrivning, opponering, redovisning och tenta på en liten 4-poängskurs? Har klagat en massa idag och samlat en del namn men det verkar inte som att lärarna förstår hur jobbigt det faktiskt är. Vi läser ju andra kurser samtidigt. De tar bara fram den där hemska klappa-på-huvudet-attityden, vilken jag verkligen inte står ut med.

Det är också konstigt att vi läser fyra kurser nu, normalt tre åt gången, medan Service Management bara har en kurs åt gången. Fick höra av en idag som går SM att hon nyligen hade varit hemma en hel veckan utan att i princip göra någonting.

Får se hur allt det här löser sig. Hoppas det inte fortsätter såhär nästa läsperiod för jag känner nu hur jag har förvandlats till en riktig bitterfitta som bara är arg hela tiden, haha. Ska åka till Frillan nu och göra av med lite agretioner (stavas det då?). Kanske mår bättre sen.

Tror jag ska boka hemresa över påsk också, det borde få mig på bättre humör! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0