jag klarade tentan!!

Goda nyheter, jag har klarat Analysen. Thank God! Jag trodde att det var på håret om det över huvud taget skulle gå, men det visade sig att jag fick 4,2 av 6,0. Godkänt är 3,0. Och med tanke på att jag inte skrev någonting på sista uppgiften som var värd 1,0 är jag hemskt nöjd. Men det går ju alltid att få bättre. Varför är man nöjd men ändå inte nöjd?!

Om några dagar är det dags för mig att sätta mig på tåget ner till Skåne igen. Det känns konstigt. Jag vill ju hem till min lägenhet, till rutinerna. Men jag vill ju inte lämna min familj och mina vänner här. Är väldigt kluven för tillfället.

I fredags var jag och mamma på middag hos Moa och Kerstin, en mamma-dotter-middag like the old days. Det bjöds på jättegod fisksoppa med marulk och saffransaioli och vi hade i uppgift att ta med oss efterrätt - tiramisù. Så gott! Vi satt där och åt och pratade i flera flera timmar, lovely.

Igår var jag på bio med Erika och Malin efter att vi först ätit sushi (: Vi såg Har du hört ryktet om Morgans. Den var väl ganska bra, rolig och lättsam, men inte direkt den bästa film jag sett. Men vi hade fått gratisbiljetter av mamma som hon ändå inte skulle hinna använda så då gjorde det inte så mycket... När jag bokade biljetterna tidigare på dagen möttes jag av en oerhört otrevlig kvinna som hade en konstig ironisk elakhet som framtoning. Hon borde ha bytt jobb för längesen!

Nu dags att göra sig i ordning och sen ska jag träffa Moa igen och sen Nina ikväll som kom hem från Teneriffa igår. Hon kommer säkert inte vara ett dugg brun..! Nä, jag är inte avis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0