min fina cykel...

... är hämtad och rengjord :D Tyvärr är ju växlarna fortfarande helt puckade vilket betyder att jag måste dit igen... Drygt! Lär ju ringa dit imorgon och fråga hur de tycker vi ska lösa det. Jag lämnade ju ändå in cykeln för att bli av med problemen. Men styret sitter i alla fall fast och han hade vinklat upp det också så jag skulle sitta "lite mer majestätiskt", haha, och däcken är pumpade. Men som jag skrivit tidigare så är det ju sjukt jobbigt att cykla med bara en växel, alternativt att den hoppar vilket den också gör. Och låter konsitgt. Måste åtgärdas helt enkelt!

Efter att jag lämnat tillbaka Jennys bil försökte jag plugga lite men jag vet inte riktigt om jag fattar. Det tar i alla fall sjukt lång tid att plugga. Sitter ett visst antal timmar och hinner inte så mycket som jag tycker att jag borde hinna på den tiden. Lite surt men jag hoppas det blir bättre om någon vecka när jag kommit in i det lite mer.

Cyklade till Friskis och gick på step2, riktigt jobbigt och roligt! Älskar ju verkligen att träna, bara så drygt att ta sig dit... Fortsatte plugga lite när jag kom hem och sen tog jag en varm och skön dusch som efterföljdes av ansiktsmask till mitt stackars torra ansikte som har flagnat en massa sen i december, så nu hoppas jag att fejjan ska bli len som en barnrumpa (:

Imorgon startar vecka nummer 2 och jag hoppas att det kommer kännas bättre med allt och att jag är mindre förvirrad, har till exempel lyckats snilla bort mina anteckningar från CAD-föreläsningen. Jag fattar inte, de kan ju inte bara försvinna?! Jag har i alla fall letat överallt utan resultat så jag får väl bara vänta på att den kommer fram av sig själv. Nej, nu är det tack och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0