morgonbesök

Imorse kom Jossan hit (och bland det första hon sa var att det var -13 grader ute!!) och åt frukost med mig och stannade en stund efter att jag åkt till skolan. Där fick vi två nya inlämningsuppgifter - en som ska lämnas in i mitten av februari och en som vi ska jobba med hela terminen. Jobbigt såklart med alla olika arbeten som vi har fått nu men ändå lärorikt och intressant i det långa loppet.

På vägen hem handlade jag lite frukt och grönt, det är så härligt att ha en välfylld fruktskål! Tyvärr tar det ju slut så snabbt... Sen städade jag buren, verkligen dags nu, har skjutit upp det alldeles för länge. Stackars grisarna.

Mysigt med nystädad bur, men var är godiset??

Tisdagsmöte på Villan sen iväg till kören där vi idag hade Sofie som vikarierade för Ilze. Sofie är den körledaren vi ska ha efter påsk sen. Hon verkade så långt trevlig och duktig. Har inte fått så bra intryck av henne tidigare men det har ändrats nu.


Det här blev min gula kvällsmat :P

Sovdags! Imorgon bitti kommer Jossan igen och sen väntar en 8-17-dag. WOHO! Hoppas den kommer kännas kortare... Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Madde

Roligt att du är så inspirerad till skolan, önskar jag vore lika haha!



Fan så god din middag så ut! Har du bara kokat majskolven och äter den som den är? Men det var väl inte din middag?:O Såg lite ut:D

2010-01-27 @ 17:00:44
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja majskolvar är så jäävla gott=) Vet vad du menar!! Ibland hinner man bara äta sent och då vill man inte trycka i sig en hel middag lixom=)



Jo dom är ju väldigt klassy och funkar till allt lixom!! Och tror det blir bootsen från din sko, Dom är enklare att få tag i än dom från monnkii!!:)



Ja det gör vi, ska ju pyssla någon dag:D

2010-01-27 @ 20:53:43
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Madde

HAha ja det e AS gott, har blivit min nya lunch:) Kokta majskolvar ed keso:D



Vi får ta o styra upp pysslet någon dag? Jag måste bar aköpa lite färg och så! Ska fixa 2 ljusstakar och måla om lite tråkiga galgar:D

2010-01-31 @ 22:27:08
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0