okej jag erkänner...

... jag har blivit lat! När jag kommer hem från skolan orkar jag egentligen inte åka och träna men försöker tvinga mig. Men såklart så är min cykel helt cocobahia med löst styre och frysta (eller har de bara fastnat) växlar. Det gör det hela grymt mycket jobbigare att ta sig från A till B med tanke på att det alltid är motvind var man än ska, likaså uppförsbacke, snö, kyla och så då växlarna som har fastnat. Ja, det är synd om mig. Nej, ni behöver inte också tycka det.

När jag skrev i förrgår glömde jag ju berätta om hur kul det var att träffa Jossan i söndags... Jag gick ner på stan och träffade henne utanför H&M, som vanligt. Där fick jag ett jättevälkomnande :) och sen gick vi och åt på Grand vad-det-nu-hette (föredetta Wayne's). Eller jag år och Jo drack varm choklad eftersom det som vanligt inte fanns något veggi-mjölkfritt och eftersom det var söndag..?! Vi fortsatte i alla fall hem till henne och fortsatte snackade en massa.

Nu är det matlagningsdags och jag tror att jag också ska baka bröd! Hejs


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad snäll du e=) Men jag måste skaffa en egen oxå, är skönast att kunna sitta och sväre i sin ensam het! Fast jag kan ju försöka få klart alla tyg lappar hemma och sedan bara sy ihop dem då vi ses:D



Jasså vart var det någon stans? Tycker jag mest har varit inne idag hehe! Och jag ser ändå inget så jag hade nog inte sett dig iaf:D

Ja grisarna vill jag ju träffa:D

2010-01-21 @ 19:54:41
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0