so you think you can dance

Så var jag tillbaka i Helsingborg igen med blandade känslor. Har ju varit i och omkring Västerås i ungefär en månad nu och det känns konstigt och tråkigt. Nu har jag ju hunnit umgås med många mer än en gång och det var känslosamt att sätta sig på tåget. När jag kom innanför dörren här hemma och hade stängt dörren bara började jag storböla. Hoppas det går över snart för jag har hållit på så ganska mycket senaste tiden... Men det blir nog bättre när jag kommer in i rutinerna igen, för på måndag börjar skolan igen med nya kurser!

Sitter här och
- kollar på So you think you can dance, de är ju så duktiga fast jag har ändå lite att anmärka på. Inte för att jag kan göra det bättre men... ;) Känner också av baletten sen i måndags i form av extrem träningsvärk i vaderna.
- packar upp lite sporadiskt, går sådär just nu
- tycker synd om mig själv för att jag har en super-mega-jättestor finne på överläppen. Ena sidan av läppen har liksom svullnat, det känns som att jag har en prilla inne...
- är lite nervös inför sexskiphtet som äger rum under hela morgondagens dygn. Vi ska vara beredda på att bli uppringda när som helst och infinna oss på angiven plats. Är inte jättetaggad just nu med tanke på att jag mest längtar tillbaka till Västerås just nu men det kanske ger sig. Jag får väl ge det en chans helt enkelt och om det inte "duger" så åker jag hem.

Jo just det, jag klarade den andra tentan också. En ynka poäng från att få 4, störigt värre, men jag är ju nöjd så klart. Någonstans långt in... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0