sömnlös i svealand

Japp, ligger och grubblar på en massa saker ungefär varannan natt. Ingen aning om varför men det har gjort att jag är mer stressad nu när jag är långledig än vad jag har varit på hela terminen... Jag har för mycket tid över! Dessutom tror jag att jag är understimulerad. Hade ju tänkt att jag skulle ut och springa en hel del, men det är ju så jävla kallt. -20 grader idag! Jag kan sträcka mig till -10 men sen är det för jobbigt att andas.

Nu är jag en stund hos mormor efter att ha varit hos mamma igår. Vi lagade Trettondagsaftonsmiddag i form av gratinerad hummer och sen slötittade vi på tv. Skönt. Om ungefär två timmar ska jag och mormor på en konsert i Enköpings kyrka och sen ska jag och Erika till Malin och ha pyjamasmys tillsammans (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0