svårt att komma igång...

Imorse var tanken att jag skulle gå upp i någorlunda god tid för att vända tillbaka dygnet lite innan skolan börjar igen. Klockan var ställd på 08.30 och när den ringde skulle jag bara ligga kvar en liten liten stund. Jag vaknade 10.15... Inte riktigt som jag hade tänkt.

Jag gick till slut upp och gjorde så småningom i ordning mig innan jag åkte till Lund för att fika med Emma och Catharina. Det var så mysigt och vi hade en massa att prata om. Satt på Espresso House och snackade bort fyra timmar! Åkte sen hem igen och har inte gjort något nyttigt alls sen dess. Dock blev jag irriterad på min cykel. Måste åka tillbaka med den och få den fixad, tror jag har pyspunka fram, styret är helt vingligt och nu misstänker jag att växlarna gått sönder också. Min nya cykel...

Nej nu ska jag ta mig en varm kopp te. Håller på att frysa ihjäl här. Har elementen på fullt ös men det är ändå bara 18 grader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0