Det tar sig..!

I tisdags, tror jag att det var, mailade jag till Akelius som förvaltar min lägenhet om en del grejer i fastigheten och min lägenhet som jag tyckte behövde åtgärdas. I normala fall (i alla fall tidigare när jag har velat få saker gjorda) har det tagit ungefär tre månader men nu har de varit här idag! Två dagar senare. Det är framsteg, hoppas de fortsätter så till nästa gång jag behöver någonting gjort.

11,3 grader står det på min termometer. Det är ju helt fantastiskt och underbart och verkligen ett tecken på att våren är på väg. Härligt. Äntligen!

Har precis kommit hem efter min låånga skoldag, två timmar :P Satt kvar en stund och räknade lite, sen till tandläkaren för att få min nya bettskena som jag provade ut förra veckan. Tandläkaren slipade in den och la den i en liten ask. No more huvudvärk på grund av tandgnissel!

Nu ska jag äta färdigt min lunch och kolla på Mästarnas Mästare på SVT Play! Trevlig helg (jag är ledig imorgon!) (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0