FlyINGgeneral!

Japp! Tillsammans med Emma är jag från och med idag FlyINGgeneral. För er som inte vet vad det betyder är det en del i nollningen där nollorna tävlar om att hoppa längst ut i havet i en egenbyggd farkost. Vi ska bestämma hur hela dagen ska se ut, fixa tillstånd från polisen, Länsstyrelsen, alkoholtillstånd m.m., fixa fest till kvällen... En jäkla massa att göra men det kommer bli grymt!

I övrigt är det tenta på lördag morgon och jag är oförberedd som få. Men imorgon är ledig dag så då blir det miljöplugg för hela slanten. Dagen avslutas med skivstångspass på Frillan med Jossan och sen på kvällen kommer mamma hit. Längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Men nu är det sovdags. Måste vara utvilad till morgondagens plugg. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0