har jag flyttat för långt bort?

Jag är så trött på frågan "När kommer du hit nästa gång?" När ska folk komma och hälsa på mig? Och när ska folk fatta att det kostar lika mycket och tar lika lång tid för mig att åka upp som för alla andra att åka ner? Är det priset man får betala för att man flyttar till en ny stad och trivs så bra så man inte har några planer på att flytta tillbaka?

------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag var jag och Emma på stan en stund efter skolan. Känns som en belöning för att vi är klara med matten och bara har repetitionen kvar. Däremot är miljötentan först... I alla fall köpte jag mig två fina kjolar (den ljusa var på rea, den mörka ser lite konstig ut men är snygg på!), nu är jag krogensugen! Eftertentafest nästa :)

 

Kommentarer
Postat av: Jafar

Ja precis, man blir tjatat på och förväntas boka och planera in hemresor, men när man själv tjatar på att folk ska komma hit, händer inte så mycket... :/



Snygga kjolar! Gillar den svarta!! :)



Tror jag har glömt att säga till Lars att jag är veggi. Sa att jag är laktos, men inte vegetarian. Hum, får äta... ris? Haha, skit samma. Vi ses ikväll!

2010-03-02 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0