hungrig...

Vad jag är hungrig hela tiden. Fattar inte hur det går till, känns som att jag äter non stop och ändå finns det ingen botten... Hinner inte träna som vanligt nu heller vilket gör det extra konstigt. Har i alla fall tänkt göra pannkakor ikväll, blev så sugen på det, och äta med jordgubbssylten som jag gjorde igår :) Antagligen längtar jag till det men det har hållit på några dagar så det är inte det helt och hållet.

Igår hade vi årsmöte i kyrkokören och alla samlades hemma hos Lars och Kristina, som hade lagat trerätters middag till oss alla. Vi gick igenom dagordningen, sjöng lite och åt och hade trevligt.

I måndags hade vi årsmöte i skolkören och jag blev utnämnd till notmarshalk, dvs jag ska se till så det finns noter att tillgå och kopiera upp fler om det behövs. Oerhört betungande.

Kollar någon på Mästarnas Mästare? Så bra program tycker jag. Skönt att se att världsmästarna/världsmästarinnorna och OS-medaljörerna som man gärna höjer upp på piedestal och verkligen ser upp till också har gränser och inte vågar allt. De är hjältar men ändå inte om ni förstår vad jag menar. I det senaste avsnittet åkte i alla fall Stefan Holm (förlåt om det är någon som inte sett avsnittet än...) ut vilket jag tyckte var tråkigt. Men the show must go on och i en omröstning på SVTs hemsida om vem man tyckte skulle vinna röstade jag faktiskt på Brolin. Vi får se, det är spännande tycker jag!

Nu ska jag läsa lite tråkig miljövetenskap innan jag drar igång med pannkaksstekning. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0