Påsklov

Imorse bar det av norrut. Klockan 9 avgick bussen mot Göteborg där jag bytte till tåg. Bus4You den här gången, och inte Swebusexpress, och den var riktigt lyxig. Tre säten i bredd istället för fyra så man fick mer utrymme/person och mycket skönare säten också. Sov mestadels av vägen, och lyssnade lite på musik. Bytet i Göteborg gick bra och tåget var i tid till Västerås där jag blev hämtad av pappa. Åkte förbi hos mamma och hämtade buren och sen iväg till Ramnäs. Nu sitter vi i soffan och kollar hockey (fast jag ska snart se Let's dance-finalen) efter att ha käkat pizza och handlat.

Imorgon får vi se vad som händer, men pappa fyller ju år så jag ska börja med att sjunga för honom och ge kaffe och smörgås på sängen (: Han ska också få en av de muffins jag bakade igår.

Nu ska vi kolla på möbler och spåna på hur man kan göra om huset. Roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0