sjukdom efter sjukdom

Jaha, då har jag gått och blivit förkyld också. Trodde jag skulle klara mig ett tag efter att ha varit ordentligt sjuk i helgen men redan i söndags började jag få ont i halsen och idag har jag nyst mer eller mindre hela tiden. Drygt! Och stackars alla som ska sitta i närheten av mig på tentan. Måste införskaffa nässpray så jag kan andas ordentligt!

Har ni hört låten i Telenorrekliamen? Den är på TV nu. Man blir på världens partymood (: Ska försöka leta upp vad det är för någon.

Idag har jag varit i Lund och plugat med Emma. Tog ett tåg så jag kom in till 12 och sen åt vi lunch. Efter det förflyttade vi oss till ett fik där vi satt och räknade. Skönt med miljöombyte. Sen jag kom hem har jag ätit lite och räknat lite till. Nu är det Greys anatomy och sen sängen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0