Storstädning

Puh, idag har jag storstädat hela lägenheten. Det är skinande rent. Har nog aldrig varit såhär noggrann. Har till och med skrubbat fästet mellan golv och toalettstol med en gammal tandborste. Det ni! Jag är förvånad själv. Det är förresten som ett träningspass att städa så mycket. Har blivit riktigt varm mellan varven. I övrigt har jag också tvättat idag. Allt efter att jag hade sovit ut efter senaste tidens stress. Vaknade halv 11, behövde uppenbarligen sova!

Nu har jag precis intagit kvällens middag, ett nyprövat recept som jag skrev upp sist jag hälsade på mamma, Norsk laxpiccata. Var gott men hade velat ha lite mer tomater med tillhörande dressing.


Igår hade jag först tenta, som kändes ganska bra. Kännd som att jag är godkänd men hoppas såklart på mer poäng. På eftermiddagen var jag och Loppan på Ebbas och åt och sen gick vi på bio, på Röda Kvarn för första gången, och såg It's complicated. Det var en mysig och rolig film men en aning för lång. Medan vi väntade på att filmen skulle börja var vi på Lagerhaus och så gick vi in i en butik som hade en jättefin klänning i skyltfönstret. Det fanns ingen prislapp på så vi misstänkte att den var dyr, och mycket riktigt. Den kostade nästan 4000 kr!! Alldeles för dyr för min lilla plånbok men jag fick i alla fall ta kort på den så jag kanske kan återskapa den när jag har tid för det.


Nej nu måste jag duscha. Ska till J&K och kolla på melodifestivalfinalen. Sen är jag grymt sugen på att gå ut. Var längesen nu. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Madde

SKIT FIN klänning! Underbart!!



du måste vara med och tävla i min blogg! PRONTO;P



http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

2010-03-14 @ 23:19:05
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0