Ny vecka, nya möjligheter

Vann rätt par i Let's dance?

Nu har första helgen på påsklovet gått och jag har som vanligt när jag tillåter mig slappna av ordentligt varit ganska trött hela tiden. Jag har som sagt firat pappa, han fick kaffe och smörgås på sängen och en muffin med tårtljus i och så sjöng jag för honom. Han hade verkligen inte väntat sig det så han blev jätteglad och förvånad. På förmiddagen åkte vi till IKEA vilket slutade med att han köpte en ny TV-möbel som vi byggde ihop på eftermiddagen. 

Igår hade jag bokat in oss på bowling. Pappa visste ingenting om det heller och blev än en gång glatt överraskad. Han hade, precis som jag, tänkt flera gånger att vi skulle åka och bowla men sen har det aldrig blivit av. Nu tyckte han istället att vi skulle göra det till en tradition när vi ses. Vi skrev ut protokollet också så vi kan jämföra nästa gång om vi har blivit bättre :P Jag har faktiskt lite ont i armen idag så det märks att man inte bowlar speciellt ofta.
På banan bredvid oss var en liten kille, han kan inte ha varit mer än... max 10 år, som var skitduktig! Han fick klotet att skruva så det precis slog ner de få käglor som var kvar, och klotet kom aldrig i rännan. Haha, man kände sig inte så bra bredvid honom.

Nu har jag precis hämtat mamma från tåget och vi ska åka och handla inför kvällens tacos, mums!

Kommentarer
Postat av: de bääästa

läs och kommentera http://thekingss.blogg.se §§

2010-03-29 @ 20:01:42
URL: http://thekingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0