Vårblommor (:

Mmm på vägen hem idag köpte jag en härlig tulpanbukett för blomcheckarna jag fick av Jossans mamma när jag fyllde år förra året. Bättre sent än aldrig! La till lite blåbärsris också, det passar så bra till. Fast det blev lite för mycket så jag testade om marsvinen tyckte om det och de knaprade glatt i sig. Alltid är de bra för något, om inte annat som sällskap ;)



Lakrits fyller förresten tre år idag (: Lillen är inte så liten längre... Men fortfarande lika söt!

Idag hade jag sovmorgon och började inte förrän kl 13 men innan dess sov jag ut, såklart, fixade med ett arbete som vi skulle komplettera och passade på att göra min platsanalys till kiosken jag ska rita. Efter det mötte jag Emma och vi gick till skolan och fixade lite med FlyINGen innan det var dags för föreläsning. Klockan 16 hade Stampus fixat dans på Friskis, det var kul att få dansa men jag är inte helt nöjd med hon som höll i det hela eftersom hon ändrade sig typ hela tiden och inte riktigt höll räkningen. Det fanns folk där som aldrig dansat förut och för dem var det nog väldigt snurrigt. Anyway, vi får se om jag går nästa vecka. Det kostar ju inget så... Men i sånt fall ska jag nog gå på ett Friskispass efteråt för det var inte mycket till träning, blev knappt varm.


Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Grey's Anatomy innan jag ska sova. Imorgon väntar matteföreläsning mellan 8 och 10 sen har jag helg :D Fast helgen inleds med matteräknande och FlyINGförberedelser.


Hej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så söt han är:) Måste komma till dig någon dag så jag kan gosa lite med grisarna:D



Gud jag älskar blommor, kan spendera hur mycket pengar som helst på dom och dom förgyller verkligen heela hemmet!!



Kan du inte skicka ditt mobnr till mig? Så kan vi hitta på något någon dag, tänkte åka runt på lite loppisar i morgon om du vill följa med?



Kram

2010-03-17 @ 22:40:46
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0