Vårkänslor trots regn



Idag och igår har det varit jättekonstigt väder. Det är inte dimma men ändå inte regn... på något sätt. Väldigt hög luftfuktighet kan man säga! Men jag är inte bitter för det betyder att snön smälter och våren är på väg (: Behöver jag säga att jag har haft mina tygskor idag också?

Idag har jag haft tenta. Matte, eller Analys 2 om man ska vara exakt. Kändes helt okej faktiskt. Har nog skrivit godkänt, men som vanligt vågar jag inte spekulera i hur mycket mer än så det blir. Hoppas bara de rättar snabbt så jag får veta snart! Efter det stannade jag en stund och snackade med andra som också kommit ut från tentasalen, lite olika åsikter om tentan men vi får se hur det gått så småningom. På vägen hem stannade jag till på Åhléns en stund. Var egentligen jättehungrig men ville nog bara rensa tankarna lite. Tänkte inte alls utan bara följde kroppen :P Hittade två kokböcker på bokrean, som för övrigt var rätt fattig. Den ena med vegetariska recept och den andra med inspiration från medelhavet. Ringde till mamma också och berättade hur det hade gått. Det är standard numera. Nya kurser väntar på måndag.

I eftermiddag/kväll blir det Ebbas fik och bio med världens bästa loppa. Ska bli så trevligt/mysigt/fnittrigt.

Nyss fick jag ett samtal från phöset om att alla phaddrar blivit indelade i grupper och jag ska vara överphadder i min grupp. Wiho! Ännu fler möjligheter att få bestämma över andra, haha. Nej men jag tror inte att det blir så jobbigt. Innebär mest att jag ska föra vidare information och dela ut uppgifter som ska göras.

Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0