Vem fan uppfann kullerstenen?

Sitter och youtubear lite HippHipp-avsnitt. Längesen jag såg det, men ett säkert kort när man vill skratta (:

Tiffany och Gun är ju bara för härliga.



Flygplanskaparna är en av mina favoritscener.


Haha fighten på ålderdomshemmet hade jag glömt :P



Och så måste man såklart avsluta med trumbebisen!


Nu får det räcka för den här gången. Tror jag ska göra något nyttigt innan det är dags för dans.

Just ja! I kvällens säsongspremiär av Sveriges fulaste hem med Simon och Thomas är det ett fruktansvärt hus ni måste se. Malin ringde mig i höstas och sa att jag var tvungen att kolla på ett hemskt hus på nätet som hennes kompis varit och kollat på. Klockan 8 på 3an.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tiffany är verkligen rolig! Puuussitorsk, puuuussitorsk.

2010-03-18 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0