Äcklig dag

Förkylningen är ett faktum och mina bästa vänner just nu är ett storpack med näsdukar och nässpray. Efter att jag käkat frukost försökte jag sätta mig med skolböckerna en stund men hann inte mer än öppna böckerna. Huvudet är tungt som bly och jag la mig och vilade en stund istället.

Jossan har mamma på besök men stackarna har hemskt väder. Regnet öser ner och har gjort det i alla fall sen jag vaknade, antagligen under längre tid.


Tråkiiigt! Ge mig sol och värme. Vill inte ha det här äckliga vädret längre med 6 grader och regn.

Nu får det bli lite te och Svenska Dagbladet-läsning som min snälla mamma gett mig i en månad framöver. Snork på er alla.

Kommentarer
Postat av: eva

Hej Anna, låter inget vidare med kallt och förkylt. Krya på dig!! Vi har tvärtemot så hett att vi inte kan gå ut med barnen på eftermiddagarna.. just nu 32. Skulle gärna skicka över lite värme :) Hälsa din Mamma! /Eva

2010-05-12 @ 21:00:30
URL: http://www.richardeva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0