Effektiv dag

Idag har jag hunnit med att tvätta, plugga, säga hej då till mormor, springa 5 km (kändes väldigt bra, dags att förlänga rutten nu!), gå på en övning och en föreläsning och sist men inte minst vara på kören med sista övningen innan konserten på fredag. Puh!

Imorgon är det heldagsplugg som gäller, precis som kommande dagar eftersom det är tenta på fredag morgon. På onsdag kommer Maxan till Jossan och hälsar på och på torsdag kväll kommer mormor tillbaka till Helsingborg.

Anyway, nu måste jag sova så jag orkar repetera en massa massa geomatik imorgon. Idag börjar de sända SATC på tv3 igen men det går alldeles för sent så jag kan tyvärr inte se. Måste köpa boxen!

God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Maxan

Men Anna då! Jag kommer ju och hälsar på dig också förstås!!!

2010-05-25 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0