Mail från MQ

Läste precis ett mail jag fick från MQ och där såg jag en jättesöt klänning. Kostar "bara" 700, och det är en del pengar nu med tanke på det jag måste betala för veterinärbesöken... Kanske kan sy något liknande i sommar om jag har tid (:



Tentan närmar sig med stormsteg och vårvärmen har börjat komma. Ingen bra kombination. Men jag ska kämpa till slutet, bara ungefär 1½ vecka kvar. Sen bär det av till Västerås, biljetten bokades igår. Snart ska jag till Villan och laga mat till terminens sista torsdagspub.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag bor i Göteborg, men ska tyvärr till Stockholm över helgen. Annars hade jag gärna tagit en tur ner till Halmstad och kollat på SM. Underbar underhållning :)

2010-05-20 @ 23:23:26
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Jossa

Du är duktig!!! Kämpa på!

2010-05-21 @ 10:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0