Nya grisar på gång

Nu har jag, via Malin, fått kontakt med en kvinna som vill bli av med två marsvin och en jättestor bur. Äntligen ska Lakrits få lite sällskap igen. Det är två pojkar, den ena är helt brun och ska såklart få heta Choklad. Den andra är svart, vit och brun och behöver också ett nytt namn. De heter just nu Gnaget och Leksand och det ska de inte få heta i fortsättningen! Några namnförslag? Har inte sett dem än men väntar på bilder.

I övrigt har jag beställt nytt telefonabonnemang och mobilt bredband men det blir ett glapp i övergången så jag kommer vara utan bredband i ungefär två veckor, och jag tänkte köpa ett kontantkort så länge till mobilen.

I fredags hade jag tenta i geomatik. Kändes ganska bra faktiskt. Är nog godkänd men vågar som vanligt inte tro för mycket om poängen... Vi får se ehtl enkelt. Hoppas bara att de rättar snabbt. Nästa tenta är på torsdag, då linjär algebra.

I helgen var det Eurovision Song Contest, som vanligt vann inte rätt låt. Jag tyckte att Frankrike skulle vinna med sin fotbollslåt (: Hade i alla fall lite tjejkväll här med Jossan, Maxan, Emma och Elin och bjöd på trerätters middag. Mycket trevlig kväll!

Har precis varit och tränat och duschat. Nu ska jag göra mig i ordning och laga lite mat sen blir det Top Model och tillverkning av ett formelblad till matteplugget. Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Erika

LEKSAND! vilket toppennamn! =) kan han inte få heta de efter mig! annars ger jag "Jordgubben" som namnförslag! han låter som en jordgubbe... svart (det är en svart insekt i jordgubben) brun (ifall det är lite jord på jordgubben) vit (som mjölken du äter jordgubbarna med)...

2010-06-01 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0