Partyhelg

Gud vad det blåser ute! När ska våren komma på riktigt? Jag vill ju ha sol och värme.

Igår hade vi FlyING-kick off, som till slut gick bra. Jag och Emma var jättenervösa så vi gick och smådrack hela tiden :P Mat serverades, vi hade en presentation, alla turade, mellanfestade på Bryggare och festade sen på Hvillan. Folk verkade tycka att det var kul så det kändes lyckat! Innan vi ens kom till Hvillan hade vi lite förfest hos mig då några från klassen kom hit. Det var nog det bästa :D


Vårt tema för årets nollning är COLLEGE.

Ikväll väntar phaddersittning och morgondagen bjuder på tackfest för alla ingenjörer. Då väntar grillning, lekar, laserdome (: och bastu. Kommer bli skitkul!! Men det blir en lång helg. Får se till att sova ordentligt emellan. Planen idag var att sova länge och glida runt i pyjamas hela dagen, tills jag ska på sittningen. Hittills har jag lyckats väldigt bra, hehe.

Nä nu ska jag nog... hmm... lägga i ordning noterna till på söndag och måndag. Känns som en lagom uppgift idag.

Kommentarer
Postat av: madde

Härlig fest såg jag få facebook:D



Du som tycker om att baka, måste vara med i nästa tävling. "st vinnare av priser värda 1200kr. Alla bidrag får en liten "gåva"



http://maddesmumms.blogg.se/2010/may/utkast-maj-4-2010.html



Så kom igen nu:D



2010-05-10 @ 20:19:12
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0