Finbesök i helgen

Valborg var... Valborg. Vi var på frukost men redan innan vi kom dit hade vi druckit varsitt glas vin, och så fortsatte det resten av dagen. Blev hämtad från tåget kl 20 av familjen som kommit till Helsingborg strax innan.

Under helgen har vi installerat min kökslampa (Äntligen! Jag har ju bara bott här i 1½ år. Den andra, skitfula lampan bor numera i källaren), varit på födelsedagsmiddag på Perbacco (vääldigt god mat, bra service, skön atmosfär och fin nota) eftersom mormor fyllde 75 i fredags, kollat på finalen av tävlingen som mamma dömde i helgen, ätit hotellfrukost och åkt en sväng till Mölle och Kullabygden.



Idag har jag äntligen lämnat in min kiosk, i sista stund eftersom jag har försökt få tag på någon som vet när en byggnad uppfördes. Det var lättare sagt än gjort. Hade jag vetat det tidigare hade jag kunnat lämna in den tidigare.

Imorgon är plugg- och tvättdag med en paus mitt på dagen för lunch med Jossan och Elis. Ska bli väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0